Motoronline




Motoronline.cz

Odeslat známému

Skylark DV-1 UL / LSA (STAVEBNICE) Nové

inzerát: Skylark DV-1 UL / LSA (STAVEBNICE), fotka 1 inzerát: Skylark DV-1 UL / LSA (STAVEBNICE), fotka 2 inzerát: Skylark DV-1 UL / LSA (STAVEBNICE), fotka 3 inzerát: Skylark DV-1 UL / LSA (STAVEBNICE), fotka 4 inzerát: Skylark DV-1 UL / LSA (STAVEBNICE), fotka 5
Cena: 60.488 EUR (včetně DPH)
Možný odpočet DPH
49.990 EUR (bez DPH)
Stav: Nové
STK: 12/2014str
Vyrobeno: 2015
Barva:
bílá
Typ: Jednomotorové letadlo
Typ motoru: vrtule
Typ podvozku: Kompozitní pružiny
Zasunutí: Ano
Délka letadla: 6,62 m
Výška letadla: 2,28 m
Rozpětí: 8,14 m
Plocha křídel: 9,44 m2
Prázdná hmotnost: 285 kg
Max. Vzletová hmotnost: 472,5 kg
Nádrž: 2x45 ltr
Max. Rychlost: 280 Km/h
Pádová rychlost: 64 Km/h
Stoupavost: 5,9 m/s
Dolet: 1000 Km
Počet motorů: 1
Motor 1: Značka: ROTAX 912 ULS Výkon: 100 PS
ID: 16080
Zobrazeno: 5357x

Výbava



Volitelná avionika

  • Vybavení avioniky je možné zvolit podle přání. Fotografie avioniky jsou ilustrační. Konečná cena letadla je závislá na volbě avioniky, a může být tedy vyšší, než je aktuálně uvedená prodejní cena.





Vybavení

  • Letoun není standardně vybaven pro vlekání větroňů, je však možnost dovybavení letadla pro vlekání. Cena za úpravu pro vlekání je 49.800 Kč (1.999 EUR).





Interiér

  • Vybavení interiéru je možné si zvolit podle přání. Fotografie jsou ilustrační a vyobrazují různé možnosti vybavení. Konečná cena letadla je závislá na volbě interiéru, a může být tedy vyšší, než je aktuálně uvedená prodejní cena.





Exteriér

  • Motor:
    Letadlo je standardně poháněno čtyřválcovými motory ROTAX 912 ULS (100HP). Variabilita motorového prostoru umožňuje alternativní pohon motory ROTAX 914 TURBO (116HP), BMW R 1100, nebo Alfa-T. Motor samotný je umístěn v tažném uspořádání v trubkovém svařovaném silentbloky tlumeném motorovém loži. To je montováno na zesílené uzly požární přepážky přední části trupu. Dvoudílné provedení laminátových krytů motoru pak umožňuje snadnou kontrolu a údržbu.

    Podvozek:
    Hlavní podvozkové nohy jsou tvořeny kompozitovými pružinami. Kola hlavního podvozku jsou hydraulicky bržděná. Brzdnou soustavu tvoří uzavřený okruh s 6" koly z lehkých slitin. Brzdy jsou kotoučové značky Kašpar.

    Vrtule:
    Letoun umožňuje instalaci certifikované tažné vrtule o průměru od 1620mm do 1720mm. Nabízíme dvou- či tří-listé provedení, a to jak ve variantě "pevná" (na zemi stavitelná), tak u "v letu stavitelné" či "aeroelastiké". Ovládání "za letu stavitelné vrtule" může být hydraulické či mechanické.





Další informace

  • Stavebnici je možné dodat také bez motoru.

    Další detailní informace o letadle najdete na webu www.aircrafts.cz