Motoronline




Motoronline.cz

Odeslat známému

Skylark DV-1 UL / LSA Nové

inzerát: Skylark DV-1 UL / LSA, fotka 1 inzerát: Skylark DV-1 UL / LSA, fotka 2 inzerát: Skylark DV-1 UL / LSA, fotka 3 inzerát: Skylark DV-1 UL / LSA, fotka 4 inzerát: Skylark DV-1 UL / LSA, fotka 5
Cena: 72.588 EUR (včetně DPH)
Možný odpočet DPH
59.990 EUR (bez DPH)
Stav: Nové
STK: 12/2014str
Vyrobeno: 2015
Barva:
bílá
Typ: Jednomotorové letadlo
Typ motoru: vrtule
Typ podvozku: Kompozitní pružiny
Délka letadla: 6,62 m
Výška letadla: 2,28 m
Rozpětí: 8,14 m
Plocha křídel: 9,44 m2
Prázdná hmotnost: 285 kg
Max. Vzletová hmotnost: 472,5 kg
Záchranný systém: Ano
Nádrž: 2x45 ltr
Max. Rychlost: 280 Km/h
Pádová rychlost: 64 Km/h
Stoupavost: 5,9 m/s
Dolet: 1000 Km
Počet motorů: 1
Motor 1: Značka: ROTAX 912 ULS Výkon: 100 PS
ID: 10783
Zobrazeno: 3210x

Výbava



Volitelná avionika

  • Vybavení avioniky je volitelné. Ilustrační obrázky avioniky jsou přiloženy. Konečná cena letadla je závislá na volbě avioniky, a může být tedy vyšší, než je aktuálně uvedená prodejní cena.





Vybavení

  • Letoun není standardně vybaven pro vlekání větroňů, je však možnost dovybavení letadla pro vlekání. Cena za úpravu pro vlekání je 49.800 Kč (1.999 EUR).

    Vlečné zařízení umožňuje vlekání větroňů o maximální hmotnosti 510kg. Jsou odzkoušeny následující typy větroňů:
    L-13 Blaník Sólo / Dvojí
    L-23 Super Blaník Sólo / Dvojí
    VSO 10
    LS 3
    Discus
    Cirus
    Astir

    Parametry vlekání:
    Minimální vlekací rychlost 100km/hod
    Optimální pro nejvyšší stoupavost je 120km/hod
    Maximální rychlost vlekání je 160km/hod





Interiér

  • Vybavení interiéru je volitelné. Ilustrační obrázky interiéru jsou přiloženy. Konečná cena letadla je závislá na volbě interiéru, a může být tedy vyšší, než je aktuálně uvedená prodejní cena.





Exteriér

  • Motor:
    Letoun je standardně poháněn čtyřválcovými motory ROTAX 912 ULS (100HP). Variabilita motorového prostoru umožňuje alternativní pohon motory ROTAX 914 TURBO (116HP), BMW R 1100, nebo Alfa-T. Motor samotný je umístěn v tažném uspořádání v trubkovém svařovaném silentbloky tlumeném motorovém loži. To je montováno na zesílené uzly požární přepážky přední části trupu. Dvoudílné provedení laminátových krytů motoru pak umožňuje snadnou kontrolu a údržbu.

    Podvozek:
    Hlavní podvozkové nohy jsou tvořeny kompozitovými pružinami. Kola hlavního podvozku jsou hydraulicky bržděná. Brzdnou soustavu tvoří uzavřený okruh s 6" koly z lehkých slitin. Brzdy jsou kotoučové značky Kašpar.
    Kola hlavního podvozku jsou letmo uložená a jsou vybaveny širšími pneu pro větší stabilitu. Přední pneu je naopak užší pro snadnější říditelnost.

    Vrtule:
    Letoun umožňuje instalaci certifikované tažné vrtule o průměru od 1620mm do 1720mm. Nabízíme dvou- či tří-listé provedení, a to jak ve variantě "pevná" (na zemi stavitelná), tak u "v letu stavitelné" či "aeroelastiké". Ovládání "za letu stavitelné vrtule" může být hydraulické či mechanické. Samozřejmostí jsou zesílené náběžné hrany vrtulových listů proti předčasnému opotřebení a vrtulový kužel.





Další informace

  • Letoun je v základním standardním provedení RTF
    Záchranný systém je možné instalovat - cena 2.500 EUR (kevralové popruhy Junkers)
    V letounu je provedena příprava pro zástavbu padákového záchranného systému, takže ani pozdější instalace nevyžaduje konstrukční zásahy. Tato připrava je platná pro výrobky firmy Stratos 07, typ Magnum 500, nebo od firmy GALAXY, typ GRS 450 B-2.